When you're still waiting for the snow to fall, it doesn't even feel like christmas at all

Alltså. Jag älskar den här låten. Jag älskar coldplay. Jag älskar musik. Och ikväll älskar jag till och med livet, men bara så länge jag får lyssna på denna låt. 

Like some drunken Elvis singing, I go singing out of tune. Singing how I always loved you darling and I always will. åååååååhhhhh♥



Idag var det en helt okej showrepsdag. Den var kul. Mindre kul blev det när jag kom till Askersund med bussen och mamma inte svarade i telefonen, jag fick gå halva vägen hem, ni som har varit här vet hur långt det är. Men det gjorde inte så mycket, för jag ringde till Gustaf och hade sällskap av honom i telefonen. Just nu väntar på mina kompisar som ska komma hit ikväll och laga tacos, dricka glögg och julmust, baka pepparkakor och knäck och lyssna på massa mysig julmusik. 

Pussis alla fina, och fula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0