Morgonmyser

- med min dator. Alltid jag och datorn. Det är det bästa.
 
Vet inte hur jag på något sätt alltid lyckas göra det bästa av helgerna. Denna har varit grymt jävla bra (förutom att jag drog omkull på en isfläck utanför matsalen i fredags. Är fett besviken på mitt blåmärke - som inte syns.) (Att jag fick tag på biljetter till både robbie williams och mumford and sons vägde upp det hela lite).
 

I fredags
slutade vi tidigt som fan, jag åkte hem - skrev klart en uppsats - skickade den till min lärare och rullade sedan till Christoffer. Han fick en julkalender av mig som min mamma tyckte att han skulle ha - starwars. sjukt ocoolt egentligen.
 
Vi såg på coldplays livedvd (♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ den var asbra ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥) och åt mat som hans syster och hennes boyfriend lagat. Sen åkte vi och hämtade hans föräldrar som varit på after work i Örebro, och när vi kom hem satt vi alla i tvsoffan med chipsskålar och såg på x-factor och ägde varandra i quizkampen. Skitabra fredag ju!
 

På lördagen gick jag upp så tidigt som 07.30 och fyllde bilen med begagnade prylar, sedan åkte jag till Hallsberg för att förflytta dessa prylar in i Uffes Lada (loppis), där stod vi sedan hela förmiddagen och sålde med vårt projektarbete. Awesooooome ju. OM EXAKT EN MÅNAD IDAG, ÅKER VI TILL UKRAINA! Oh vad underbart.
 
 
Senare på kvällen hämtade Gustaf och Tw upp mig, vi åkte tillsammans in till Tove. Direkt kilade vi bort till Ica för att handla något matlagningsbart. Där kläckte vi idén att styra en pizzabakstävling. Jag och Tove mot Gustaf och Tw. Sen gick vi hem och satte igång. Tove och jag gjorde tacopizza medan dom fyllde sin med kyckling, annanas och svampar. Det enda Gustaf bidrog med var att skära annanasen, det tog honom en halvtimma att få bort allt skal.
 
våran♥
 
deras.
 
Efter att ha smakat båda två, kom vi fram till att Tove och jag vannnnnnnnn. WÄÄ! Det var Tw som gav vika och faktiskt erkände att han gillade våran mer.

När vi käkat klart gick vi löst på sällskapsspel. Först med andra ord och sedan familjegeni. Vi var sämst på det sistnämnda, eftersom vi körde vuxenfrågorna. Det tog oss säkert en och en halv timma innan vi hade en vinnare - Tove. Själv fick jag endast tre pluppar, varav en var en barnfråga och den andre hjälpte dom mig med. Aja.

Det var i alla fall en skitbra kvällllll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0