Lördag

Tänkte bara dela med mig av lite bilder som tagits under veckan som inte laddades upp igår eftersom jag var för lat för att hämta sladden till kameran. 
 
fint nytt linne med en gosig kofta över. 
 
 
 
 
okej ja, ni fattar grejjen - vi var lucior. Nu har jag kramp i hela axeln efter att ha hållt i ett ljus i höger hand fyra föreställningar i sträck. 
 
lyssnade på vår favorit i bilen. robbiieeää 
 
julfint på örebros gator. 
 
en liten bild på mig. 
 
Pratade förrästen med min bror i telefon förut. Det var kväll och han stod barfota på stranden, lite ledsen tittade jag ut ur förnstret och såg snöflingor virvla runt. Usch. Han berättade om allt de har gjort och ska göra, jag blir så jävla avundsjuk så jag kan inte ens sätta ord på det. 

 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0