Inte för att vara sån

Men jag åkte in till Örebro med min mammi förut och handlade lite julklappar. Vi diskuterade lite, och kom fram till att kommande år kan bli rätt grymt om allt blir som planerat:
 
- 1 Januari åker jag, Matilda och Tea ner till Malmö, sover där en natt, och åker sedan vidare till Ukraina för att överlämna julklappar till barnhem. Hemma igen den 10onde!
- I Februari åker jag till Malasya med min mor och far. Där möter vi upp Gustaf och Jessica och semestrar med dom i två veckor! Me longing
- Den 6 Mars fyller jag 19 (okej, det är inget speciellt. Men man får presenter vafan).
- Den 10 April åker jag, Lisa och Victor till Stockholm för att se Mumford and Sons.
- Den 22 April åker jag till Stockholm för att gå på konsert igen, denna gång är det Justin Bieber med Hanna, Dilan, Lovisa och Sara!
- Någonstans här är påsklov, då planeras det en fjällenresa med min familj och familjen Bergstens. Åka skidor på dagarna och mysa i stuga på kvällarna. Mhh. Blir varm av bara tanken.
- Sedan blir det studenten och allt vad det innebär.
- Efter studenten blir det förhoppningsvis en studentresa till något trevligt och varmt ställe. Jag röstar för Alanya eller Cypern jaoooooo.
- Midsommar.
- Robbie Williams på Ullevi den 20 Juli. Längar mer än allt.
- Efter sommaren åker jag troligtvis till USA med Lisa för att stanna där i ett år! Highlight som fan.
 
Fick dessutom lite bra grejer uträttade i Örebro. Jag gick till Din Sko med målet att köpa ett par nya skor (exakt likadana som jag redan hade faktiskt, eftersom mina gått sönder och jag verkligen gillar dom). När jag visade kassörskan mina skor sa hon "ojdå, men då ska du få ett par nya". Thanks, sa jag, och sparade 500:- , tänk vad mycket kul jag kan göra för dom pengarna! Wie! Världens raraste tjej var hon.

Ikväll tog jag tillfället i akt och umgicks med mina föräldrar eftersom resten av helgen är fullbokad. Det var ganska skönt efter en vecka som denna. Fyra luciatåg för skolan bara imorse. Nu återstår 8 st. Kul!
 
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0