12.12.12

Kära bloggläsare, och ni andra! 
Om exakt en vecka har vi showpremiär. Vi repar för fullt varje dag från 07.50 - 15.20. Ibland får vi korta tio-minutersraster, då brukar vi bilda massagetåg och proppa i oss chokladkex och festisar. Vi har det faktiskt ganska mysigt vi esteter. Stämningen hos oss är så kärleksfull och bra. 
 
Efter allt sjungande och mysande idag kom mormor och hämtade mig och anna, med sig hade hon erik. Vi fyra gick omkring på Marieberg hela eftermiddagen och letade julklappar åt oss själva. Vi pekar - mormor köper, ungefär. Blev ett par skor och en finfinfinfinfin tröja. Köpte även en finfinfin tröja till mig själv, som jag kan börja använda redan nuuuuuuu hihihihi. 
 
 

Erik!
Min älskade lille pluttkusin. Som inte är så pluttig längre. 
Han har en epa - som pryder alla hans profilbilder på facebook. 
Han har en instagram som heter deiselduh (diesel du). Hans beskrivning av sig själv på sidan är: Här är det 99% volvo 240 bilder :D 

Hahaha, han är tamigfan en riktig Askersundare. 

Volvoraggare eller inte, han bar snällt min väska och mina shoppingpåsar. Gullet. 

Yeye! Har Erik och Mackan påslaget, bäst! Pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0