Lite chirre och dirre

Eftersom jag faktiskt ligger här med datorn i knät och är relativt pigg kan jag lika gärna passa på att berätta om min tisdagskväll. Klockan är nu sisådär 00.30 och jag kom nyss hem från en kväll i vretstorp med lisa, elin, richard, tove och gustaf. Tanken var att ha disneyfilmer maraton hemma hos Richard, vi började med Lejonkungen och fortsatte sedan med Alladin, som vi dock inte såg klart för den slutade funka. då bytte vi till något helt odisneyaktigt. Men vi lämnar det oförklarat.

Vi hade självklart köpt på oss två påsar chips och en skål med dipp som vi tjejer slukade under loppet av trettio minuter. De ä så dä ska vaaaara va. Sen körde jag i min ensamhet hem i mörkret. Jag fick bromsa ner för en räv, sen två grävlingar, en hare och ett rådjur.. mycket djur ute och springer mitt i natten!



bra kväll. måste säga att vretstorp växer i mig! för att vara lite sådär smått poetisk..
omg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0