Jag kan ha räknat sekunderna

Idag hade vi en lektion fast vi egentligen ska ha fyra. Säger ju att vi verkligen inte gör någonting i skolan! määään, jag skola icka beklaga mig över detta. hehe

repade massa bra musik efter skolan (lektionen hihi), tillsammans med christoffer och daniel, å senare kom även fanny. vi har två spelningar den här månaden att repa inför. askult!

Förrästen har jag skaffat mig den roliga lilla appen called instagram. så ni kan ju följa mig om ni vill. för just nu har jag dubbelt så många following som followers. dä ser ensamt ut. @josefinks



Sökte på When Love Takes Over Acoustic på youtube och denna grupp dök upp. Dom var med i melodifestivalen för 2-3 år sen. Hahaha, vi hängde med han med som spelar gitarren, på idolfinalen 2008 och det hettade till lite mellan honom och min kompis, pussssssss. hahha, nuff said

Grymt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0