I dont stop when I'm tiret, I stop when I'm finish

Den mening fick mig och Lisa att keep going idag på gymmet. Vi köttade som aldrig förr, och innan det hade jag haft idrottslektion. Känner mig jäkligt slut.

Tänkte dra ett litet inlägg innan jag kastar mig över svenskaboken. Börjar med igår, det var en jäkligt ohändelserik dag. Minns bara att jag var jäkligt trött, hade sovit dåligt på natten. Detta ledde till att jag var jäkligt skrattig hela dagen, med elin och matilda, för att sedan somna på bussen hem - somna på eftermiddagen, somna tidigt och sedan sov jag hela natten och hela sovmorgonen. Det var välbehövligt. Hann dock ta lite finiga bilder under dagen:


sweetis_babe97@hot...
marre_kaxigochsöt@hot..
krillecool_bmx_@hot..


skugga, och det betyder sol! ♥



idag hade jag sovmorgon! jag älskade den. hehehheho. skulle ta bilen till bussen men hela jäkla stan var ju fylld med marknadsstånd så jag hann inte dit, det innebar att jag fick brumma hela vägen till hallsberg. sen hade vi prov,det gjorde oss välförtjänta att dra en snabbis till McDonalds.



sen hade vi idrott. vi delade in klassen i två lag och sen gick det ut på att sno ärtpåsar ifrån varandra, är ni med på vilken lek jag snackar om? det blev iallafall kaoz då några i klassen blev galna på varandra. så kult att se oss kämpa och samarbeta! ;)



Här står vi i fängelse hehehe

mogen lek.

HOPPAS FAN NI LÄSTE DETTA INLÄGG. KÄMPADE EN HEL JÄKLA TIMMA MED ATT FÅ UPP DET, MED MITT SEGA INTERNET. ANNARS JÄVLAR! puss

Kommentarer
Postat av: Lisa Herbert Blückert

JAG LÄSTE HELA, WÄÄÄÄÄ!!! saknar dock blondin-bilden!

2012-04-25 @ 20:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0