Förstår inte varför jag inte bara kan somna om

Låg uppe extra länge igårkväll eftersom jag visste att jag skulle kunna sova bort hela denna morgon, ändå vaknade jag vid 06.30 och har inte sovit sen dess. Så jag har spenderat morgonen tittandes på gamla julkalendrar på youtube. Pelle Svanslös ♥

hehe lame

Senare ska jag ta bilen till Hallsberg, hämta upp Christoffer, Fanny och Tea. Blir antagligen lite käk på Mcdonalds. Sen ska vi hem till Fanny för att repa och chilla lite fram till kvällen, då ska vi tillbaka till Hallsberg och förflytta instrument från musiksalarna bort till hotell och restaurangs matsal, för där ska vi senare sjunga för alla utbytesstudenter som har varit på Alleskolan denna vecka. lite kult! Här är förrästen lite bilder från igårdagen.




spelar in låtar på musikproduktion, vi har det som en lektion. Lite grym lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0