du som är 14 bast

Idag har jag gymmat för första gången på fyra och en halv vecka! känns så jäkla bra! Jag hade sällskap av lisa, så käkmusklerna fick sig också ett litet träningspass kan man säga. Vi ba tjöööta och tjöta. Fast måste erkänna att jag tjuvstartade igår med träninigen, hade min kusin Erik på besök så jag tvingade med honom ut, i mina kläder, han skämdes i dom. Donno why

Tvingade honom även att titta på ett pelle svanslös avsnitt. han tyckte att det sög. FÖRSTÅR INTE! menmen, väl ute i löparskorna sprang han hela tiden och snackade om Volvosar! det lät såhär:

"Vet du hur många hästkrafter det är i den där bilen? (pekar på en bil)... (jag hinner inte svara), 25!!! det är as lite, i en vanlig volvo 740 är det typ 110 hästar. Vet du hur många volvo 240 det tillverkades när dem började tillverkas? 17 miljoner. Hur många volvosorter kan du räkna upp? det finns volvo 240, 740, 940 V70 (osv), när dom är raka där bak heter det kombi och då slutar det på en femma, t.ex 745..."

Ah ni fattar.


tvingade honom även att testa på min spikmatta. jävlar vad jag tvingades. men annars är han en pussy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0