Allways forget how strange it is just to be alive at all

har säkert delat denna låt förut, för något år sen eller så. men jag vill göra det igen, för jag älskar den och jag tycker det är en av de bästa låtarna någonsin. vet inte varför, den är inte speciellt avancerad. bara det att den förmedlar en känsla, som..... varken är bra eller dålig. går inte att förklara. älskar den bara! den känns som mig.




och denna grymma man, named Patrick Park har gjort ytterligare en låt som jag bara är brutalt förälskad i. Something Pretty 




Hörde den första gången när jag tittade på OC och den låten spelades lite fint i bakgrunden. Denna scen är en bland de finaste scerna i OC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0