This pain I've had, is worth it all

En fin textrad ur låten True colors - Chaya
Repeat skulle jag vilja säga.

Idag vaknade jag klockan sju
men låg ändå kvar i sängen till klockan tio

Tills pappa ropade på mig, för då var det rensa-sko-dags
i hallen. Jag försökte med ett - men jag behöver inte hjälpa
till för det står ändå inga skor i hallen som är mina

Då började pappa lyfta upp skor:
pappa - är det här dina?
jag - aa...
- är det här också dina?
- mm
- och dom här?...
- aah..

När han var klar med dumförklaringen låg det en hög på golvet
med 17 par skor. Dom fick jag bära upp på mitt rum, där jag hade
ytterligare 7 par. haha!



sen drog mamma med mig in till stan för att panta lite burkar. Blev
120:- rakt ner i fickan!
Känns som min ekonomi kommer ordna sig nu..

okej, lame att säga så där direkt efter jag skrivit att jag pantat burkar
MEN,..

Ska få pengar för att vi var gästartister på allsångskväll i laxå,
spelade på dopet och inventerade på stadium. Plus att studiebidraget
kommer om tolv dagar. Det ser ljust ut

MVH. Tom Plånbok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0