Moment of silence

Jag har bara tagit det så jäkla lugnt
och laddat upp inför fem dagars pluggande


Pontus lagade mat
medan

Jag tittade på tv. Nine/Eleven minnesstund


Bush, hmm.. konstigt att han fick stå bakom skottsäkert glas
och hålla tal..

Ni som inte sett United 93 eller Flight 93, som handlar om det flygplanet
som krashade i marken. Det är två väldigt bra filmer, så jag rekomenderar :)!


sen bytte jag gardiner i fönstret, fett mysigt blev det :)



sen tittade jag, mamma & gustaf på idol och efter det på partaj
. nytt humor program med bland annat kristin meltzer och johan
peterson (han som spelar runar i hem till midgård), på femman.

Gustaf passade på och röra lite på sig i reklamen


situps osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0