Mobilblogg

Hejhejhej! Nu kommer hela inlägget bli som en stor klump eftersom det tydligen inte går att göra styckeshopp när mM mobilbloggar ;) jaja! Jag sov hos lovisa inatt, vi käkade ca en miljon knäckemackor till kvällsmat, tittade på idol och sen sov. Jag vaknade klockan 04.30 av att hennes vägg klocka tickade något förjääävligt, efter en tömmas lidande tog jag mig i kragen och suttade klockan ur rummet. Efter det var jag inte trött, och inte lovisa heller. Så vi tittade på ice Age lite sådär på morgonen :) efter skolan idag repade jag med fanny, Daniel och chrizze för vi ska spela på gymnasiemässan på konventum imorgon, sen blev det tåget in till Örebro för lite McDonald's! Nu är jag hos fanny och ska sova här. Mysigt! Puss, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0