There's more

Shit, känner att bloggen inte riktigt hänger med mig just nu
kan den inte bara uppdatera sig själv eller nått?!
men jag kan iallafall berätta lite vad jag har gjort under denna
fäääääntastiska helg!

I fredags följde jag med en kompis till en tatueringsstudio som
sällskap till hans kompis, som skulle tatuera sig.
känner att det där blev bra förklarat osv.. men ni fattar.. därifrån
tog jag tåget till kumla och mötte upp elin

daniel kom efter en stund, då tittade vi på idol. När idol var slut
drog vi på oss mössor och vinterjacka, gick en promenad som
slutade med att vi låg vid kumlasjön vid en sluttning och tittade
upp på stjärnorna. diskuterade ner oss i grejjer som universum,
planeter, liv på andra planeter, döden.

gick hem, tittade på film, somnade.

dagen därpå (lördag) vare tidig uppstigning som gällde, för då
följde jag med elin och hennes familj till boda borg och krigade
hela förmiddagen. vi var inte så värst duktiga om jag ska vara ärlig

grejjade 4 stämplar varpå en var en bana som vi gjorde om
cirka tio gånger innan vi fick stämpeln.

sen åkte vi hem. åt. sov. dog. tog en lång promenad och sen åkte
jag till hallsberg för filmkväll med tove, carro, adam och viktor!
var dock så trött att jag somnadeeeee. sov kvar där :)) tog tidigaste
bussen hem för att kunna plugga. så that's what I'm about to do

pussssssssssssssssssss hörreni


här tänker jag ligga och pluggggga :):):):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0