Hellllo my friends

Idag har jag varit med Elin och Matilda efter skolan så jag är helt
Borat-dialekt-mindfuckad! För dom är reeeeetardooooes! Vi skulle
boka resa till Gran Canaria till nästa vecka men så fanns inte det
vi hade tänkt oss, så hela grejen sket sig :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

:( :( :( :( :( :( :( :(
så ledsen blir jag då

Sen kom jag hem till slääääkten, eftersom bror fyller 20! Käkade
god mat, tittade på film med anna & oskar och sen även lite tårta
på det. Känns som det blivit väldigt mycket kalas så här i oktober.

Först min mamma, sen min kusin, sen min moster och idag min
bror... Men meeeeeeeeen.

Skola imorgon och redovisning :)
hihi. Skullle vara roligare att dra våran blåstbrudteori på varför vissa
oråden av jordklotet är obebodda! :)))))))))

menmen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0