Känner mig som ett töntbarn

men jag vågar faktiskt inte gå ner på nedervåningen förrän mamma
kommer hem. är säker på att det spökar här!

för imorse vaknade jag och var helt ensam hemma, och plötsligt började
det pipa på nedervåningen. för som jag sa för några dagar sedan börjar
det pipa på våran spis om man lägger något på den. Så jag gick ner till
spisen och där låg det en smörkniv, jag flyttade på kniven och det slutade
pipa, då gick jag upp igen

Jag hann ligga i min säng i tio sekunder innan det började pipa igen och då
vääägrade jag att gå ner. Ringde mamma och bad henne hämta mig men
hon var på jobbet. Ringde mormor men hon svarade inte, ringde mamma igen.
Och nu har jag legat här och bara väääntar på att mammsen ska komma hem.
Går inte ner dit ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0