JARRÅ

Fredagskvällen spenderades i Kumla med Caroline och Elin,
först köpte vi oss varsin fet pizza, åt upp hela så god var den♥

sen skulle vi tittat på idol men tvn fuckade så vi spelade lite
kort och tog en promenad istället, det var faktiskt jättemysigt
så det där med tvn gjorde inte så mycket. Jag somnade nästan
direkt när vi kom in igen dock.

Jag blev väckt igen klockan 01.30 för då skulle vi förflytta oss
från soffan till sängen. Vid den tidpunkten hade även daniel
hittat dit, alla låg vi snarkandes i soffan .

Imorse hade Elins mamma bakat bröd, såjävlagott. Caroline och
jag gymmade I Hallsberg på hemvägen och när jag kom till askersund
gick jag till mormor och morfar, känns bra att kunna glädja någon så
mycket med bara sin närvaro. Hihi!

Hemmakväll med pappaaaa.. heidå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0