He was the background singer

Hallåhallå:) Nu har jag liggit/luggit/legat/whatever framför tvn hela kvällen med min mooor och far, och innan det käkade vi middag, nått kött, som inte föll mig i smaken, det var lite för segt (fettbitar som inte gick att tugga osv) - Det är ju supergott eller?

Katten tkte det iallafall.

Vi tittade på Walk the line, hade spelat in den för att göra pappa nöjd, och det blev han! Har sett den tidigare men absolut värd att se igen, om inte annat så är Joaquin Phoenix som spelar Mr. Cash jäääävligt snygg och bra! På tal om snygg och bra, här är en fin bild på min älskling:




And look at him now

Kommentarer
Postat av: fannyluffan

okej, han är ganska så, vad ska jag säga? typ as snygg så in i helvete..................

2011-11-20 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0