BD - Part 1

Var det värt att skippa en idolkväll för Breaking Dawn? Yes, det tycker jag
faktiskt. Dock var filmen precis som jag hade väntat mig eftersom jag läst
böckerna, hade verkligen verkligen föreställt mig det slutet som var, men helt klart bra:)

Kevin och jag följde med hem till Elin efter skolan och spelade kort, sen åt
vi lite glass, och lite bullar och många kakor..




Daniel kom också, sen lämnade vi dom och mötte upp Miran för lite käk på Mona Lisa



Intar bio-mood





Sitter nu och lyssnar igenom idol albumet, mycket bra.
Tittade på reprisen nyss, haha, tänk om någon av idolerna skulle komma in
och leverera lika mycket som Jessie J gjorde, helt grymt! sanslöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0