Idag-har-jag-gjort- inlägg

Jag vaknade och somnade om och vaknade och somnade om igen och
vaknade igen sen somnade jag inte om igen

Hehe

Sen passade jag på att städa medan jag var ensam hemma, hela
undervåningen
efter det blev det morsdag-fika hos mormor och morfar, där jag fick
chansen att umgås med mina puckade, super roliga kusiner!!! :D

När jag kom hem (fortfarande ensam hemma) tänkte jag överraska
min familj med en god kvällsmat, planen var perfekt tills jag kom på att
jag inte kunde laga mat. så det fick bli pannkakor. drog ut ett recept
från internet. självklart var det något fel på det så pannkakorna blev
brända, klumpiga och smaklösa, vilket jag ursäktade i ett fult litet kort
och ställde på bordet.

Gustaf och pappa klagade på att det var för mycket socker och för lite
salt och mamma lådsades som hon tyckte det var gott :))

Grattis mor på din (och miljontals andra mammors) dag!


Haha!!!!!!!!! flygplanet hem från spanien i höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0