Some new clothes

Igår hälsade jag på hos Linda, Danny och Leon för första gången i år, det var väldigt länge sen jag var där trots att dom bor knappt en km härifrån, haha.

Senare på kvällen hade jag för tråkigt, som tur var hade Ida lika tråkigt som jag så hon kom hit. Vi hjälpte mamma med maten, sen blev det körslaget (inget jag brukar kolla på haha!!) och film, tyvärr slocknade vi båda två. Imorse bestämde vi oss för att åka till Marieberg, och det var inte svårt att övertala mamma. Har med mig lite nya kläder hem... tre tröjor och två jackor. Bästa mammsi som sagt! 

 











Kommentarer
Postat av: sara

DITT HÅR Ä SÅ JÄVLA SNYGGT JA DÖÖÖÖR! fan va snyggt de är

2011-03-20 @ 19:33:44
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0