ny säng, middag med några trevliga, melodifestivalen och rysfilm

Igår väcktes jag av mamma för vi skulle in till Ikea och köpa ny säng, hela familjen (inkl. jessica) följde med. Blev en 140cm bred. As najs!

När jag kom hem var det bara att fixa sig lite snabbt för att sen åka till hallsberg och möta upp tea, linus, diana, agge, elin, pontus, matilda, ninni och david. Efter mycket gnällande om vart vi skulle käka kom vi fram till att det fick bli på Milano (halva gänget ville äta kina). Det blev jättemysigt.

Efter middagen gick jag hem till Oskar och Anton, dom hade lagat middag, tyvärr hade jag ju redan ätit. Vi kollade på melodifestivalen och en rysarfilm. När jag kom hem var klockan två och då hade mamma och pappa ställt upp min säng, mys :)











den här fick jag av två.... anonyma haha JÄTTEGULLIGT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0