jag är här men min hjärta sover

Igårkväll hade jag min älskade caroline här, hon kom
till mig runt 18:00 och stannade även kvar över natten.
Sån himla skön kväll blev det , vi låg bara i min säng
och pratade oavbrutet i masssvis av timmar.. runt tre
på natten tror jag att vi tillslut somnade.

Imorse bestämde jag mig lite snabbt för att dra till
marieberg och köpa mina efterlängtade jeans shorts.
högmidja, inte för tighta, snygga, sköna. perfekta.
endast 200 rikstaler .




(ONÖDIG FAKTA)
sen är det asbra att ha en sommarlovskort, om in
inte har hört talas om det så ska ni veta att det finns .
500 kronor och du åker buss vart du vill i hela örebro
län, dygnet runt, hela sommarn. värt

(NÖDIG FAKTA)
när jag skulle hem från marieberg fick jag sms av
elin: stanna i kumla och var med mig tills ikväll
lät kul, så jag hoppade av i kumla. elin och hanna
väntade på mig vid hållplatsen, det hade precis
börjat spöregna, så där gick vi, i spöregn. elin hade
intersport toffler på sig . dom plaskade

kom hem till hanna och fick torka oss med handdukar .
vi var genomblöta


haha elin, du dödar ;)




sen skulle hanna iväg så jag och elin gick
hem till oliver och var där hela eftermiddagen :))
sen träffade jag även karin en stund i hallsberg
för jag fick vänta på bussen där i 40 min.

hjälp. jag skriver verkligen varenda lilla detalj
som händer :o , men som sagt - för att jag själv
ska komma ihåg vilken kul sommar jag hade .

nu går min hjärna och lägger sig, så jag borde
skynda mig med ett hejdå,pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0