måste erkänna att

jag har haft ett suuuuuuuuuperbra minilov eller vad man ska kalla det?
varje dag har varit rolig och jag har umgåtts med så många underbara
människor. precis så det ska vara nu i snart-är-det-sommar-tider, man
blir lite mer pepp då liksom.

sen tänkte jag på en sak, man brukar ju säga att myggorna är den enda
nackdelen med sommarn.
men jag ligger här och grubblar på en till:
värmen. att det befinner sig utomhus är guld, men när den tränger sig på,
oinbjuden, i mitt rum. det är då den blir ett problem. det känns som jag ligger
i en bastu och sover. euhh

Nog om snack about nothing important.
inte för att detta är viktigt,
men det är
iallafall lite information om vad jag gjorde
igår. så..


träffade älskling i askersund runt ett och lunchade i hamnen,
vi åt på en båt. thaimat (: gott ? ja


sen gick vi till ica och köpte cookies som vi sedan käkade
i torgparken


och efter det gick vi till ica jouren och handlade jordgubbar.
I would call it a perfect date !

När jag kramade fanny hejdå gick jag nästan på en gång och satte mig på bussen
mot hallsberg. Där mötte jag upp Karro (berglund), vi gick hem till henne
så hon fick ducha innan vi träffade sara, fanny och louise. Det blev käk på pizzeria,
chill i en park, p&l planerande & senare fest! Grymt lyckad kväll med grymt härliga
flickor. Underbara hela bunten!


Jag vet att jag står konstigt och ser konstig ut på bilden men jag skiteriii för det
här var den enda bilden jag hade på mig och sara (:


alex vad lite bränd så han svalkade sig med en fläkt, haaaaaaaahaa


fannny :))


haha, på hemvägen


Jag sov hos karrrro, idag tog vi oss en promenad till ica och handlade mat
sen chillade vi vid hennes pool tills jag åkte hem 13.35, när jag kom hem
drog jag och bror ut på en sväng med skotern nästan på en gång. synd bara
att vågorna var sjukt höga. och hoppas nu inte att jag går och blir förkyld -

en mycket rolig och nervös showvecka väntar!!!!! :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0