kortklippt och solbränd

har grubblat över det här hela veckan nu: stanna hemma
eller åka till stockholms skärgård över midsommar? med
fina skäktingar
. det är lite utav en tradition att åka dit
och fira, men med tanke på vädret (det enda man kan göra
där är att sola eller bada) och alla fina vänner
jag har här hemma beslöt jag mig för att stanna hemma .

Så nu har mor och far lämnat huset åt mig och bror över
helgen.. party

eller inte . för imorgon bär det av mot kumla för lite
midsommarfirande. jag har sagt att jag skiteriiii vad vi gör,
bara jag är med mina vänner och bär en midsommarkrans
så är jag nöjd





Idag har jag umgåtts lite med cecilia & lovisa . c klippte
mitt hår , har längtat efter det så mycket! kortkortkort
sjukt duktig är hon :D 

and here is the result
före- och efterbild


den här bilden är ioförsig tagen för två veckor sedan
när jag satt och åt en cupcake till frukost. haha :) men
får duga som föreklippningen-bild



(smutsig spegel)

och så här kort är det nu . fast..
det ser mycket längre ut än vad det är :o


där är en lite mer exakt bild

så nu vet ni (eller du, sara)


Iallafall, efter klippningen så låg vi och solade på altanen
och myste med kisseungen som är fem veckor gammal och
lika söt som justin bieber







på tal om justin bieber
så hörde jag att gustaf är ett fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0