Det är inte omöjligt

åkte iväg till motala idag med mor, far och Ida för att
titta på målgången i vätternrundan, min moster har ju
kämpat hela natten så vi ville stå där i slutspörten och
hejja på henne




ah nu undrar ni säkert varför jag står på en truck men jag
fick nämligen testa att köra pappas, haha skitkul :D

iallafall..

det var en kille som trillade precis på mållinjen för han
skulle highfiva sin komipis, blodet bara spruta från ben
och armar . llllite osis , när man har cyklat i 10-15 timmar
och bara längtat efter mål . haha


Moster och Anneli vid mållinjen , jag skulle inte vilja vara en
rumpa efter 30 mil på en cykelsadel :)) ajajj

sen på hemvägen så hände detta (har med inläggets
rubrik att göra) :


visst har ni också hört att om man tar ett ägg i handen och klämmer,
så är det heeelt omöjligt att det spräcks?

well, nu är det bevisat att det inte är helt omöjligt

vi satt i bilen på vägen hem och hade köpt ägg, jag tog ett ägg 
och berättade för ida att det var vetenskapligt bevisat att det
inte gick att spräcka med bara en hand. sen klämmer jag

och i nästa stund har jag hela tröjan full, hela sätet, bältet, håret och
fönstert. I hela baksätet var det äggkladd, bredvid mig hade jag en
asgarvande Ida . så när vi var hemma var det bara att skura




sen också en liten sak
inte viktig, men rolig

låter säkert inte lika roligt som det var, brukar vara så
men whatever

några män satt och vilade vid sin husvagn efter att ha kommit
i mål, med varsin öl i handen

ena säger till mig och ida : hörrrni, vi ses ikväll
min pappa svarar : ahh visst okejdå, det kan vi göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0