Packat det sista

spelningen gick bra, dock dök det inte upp så mycket folk
på grund av vädret.

vi spelade alltså på en utav laxås allsångskvällar som dom
har varje fredag under sommarn. vanligtvis brukar torget
fyllas utav 2-3 hundra åskådare fick vi veta, men idag (på
grund av det regniga vädret) blev det bara omkring 50-60
pers. folk stod under sina paraplyn men stämningen var ändå
hyffsad. jag tycker det var kul iallafall!



Imorgonbitti bär det av. Imorgon vid ungefär den här tiden
är konserten beräkand avslutad. Jag kommer antagligen
sväva på moooln, okej det var kanske lite fjantigt men jag
kommer vara ......... lycklig?

off reality

jag tror ingen kan förstå hur stooort det här är för mig! har
längtat så länge och nu är det inte ens ett dygn kvar. åååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0