nu har ni varit i mitt rum för sista gången


JARRRÅ

inatt har jag knappt sovit någonting pågrund av värmen som gärna befinner
sig i mitt rum. detta på grund av att jag inte kan ha öppet fönster

eftersom jag är mörkrädd måste jag ha en lampa tänd, och alla vet att
småkryp drar sig till ljus. därför, kan jag inte ha öppet fönster. har försökt
några kvällar men det resulterar bara i en massa döda småkryp på mitt
skrivbord. så nu, har jag sattit detta nät för mitt fönster .

nu kan jag ha både öppet fönster och tänd lampa = en nöjd josefin



och här är de trevliga bilderna som jag skrev om i förra inlägget. varsågoda


hos bårmans innan fiskningen


erik hahaaaaa :)






:))


och dagen efter var jag ju med carro, lyckades fota detta moment


hahahaa charmknutttaaa



och just det! jag har bakat bullar idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0