lite off

hade trevliga bilder att dela med mig av men eftersom
jag inte kan hitta sladden så skiter jag i!



This is what I've done

Tisdag - ( jag var helt lost tidsmässigt och spenderade
hela tisdagen i tron om att det var onsdag,helt bombsäker)
inte för att det spelar någon roll, men det var wierd.

jag åkte iallafall till kumla och umgicks med elin,vi var
med erik,oskar och filip (bårmans, med andra ord..... 
det blev lite fiske vid söderhavet,dit följde även broder
daniel
med. tyvärr fick vi ingen fisk men elin,oskar och
jag hann med ett naket kvällsdoppp!

avslutade detta med lite hemtillmidgårds-tittande i killarnas
källare. ffffffint!

Onsdag - jag skulle sätta mig på bussen hem från elin
då jag upptäckte att mitt busskort var försvunnet. då dog
jag en stund.

sen kom jag hem -packade om- drog vidare till carro (hon
var så snäll att hon kom till askersund med sitt sommarlovs
kort och betalade min resa till åsbro med sitt bankkort, då
mina egna har tagit slut. fast hon fick självklart tillbaka dom
i kontanter) i åsbro. vi köpte mat och lagade, städade och
tittade på världens (och då menar jag verkligen världens,
universums, allllllllts ) d å l i g a s t e film. 100 women, något
liknande.

sen sov vi,läääääänge. jag har nämligen lärt mig att sova
länge nu efter peace&love, antar att jag tar ut alla de sömn-
timmarna som jag missade där nu. tolv har jag börjat vakna.


okej,nu ska jag sluta med desssa långa inlägg kanske.
eller?

hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0