igår

1. färgade jag mitt hår,dock blev det misslyckat och blev
endast rött där jag hade utväxt.



2. åt jag kakor till frukost och tittade på en dokumentär om
Take That. 
Sorry, Gary, but I was allways the most talanted - säger robbie
på en presskonferens då han blev kickad och blev kändare än
bandet.


3. åkte in och lyssnade på gustaf och emma. som sagt var det väldigt
bra och mysigt


4. åkte till kumla och repade med bandet vi ska uppträda med idag.
har ingen bild från det.

5. våldgästade hos bergstens, fick kvällsmat där. sen bestämdes det
att vi även skulle sova kvar. så ralle, jag, gustaf och jessica åkte till
maxi och fixade godis,det blev det filmer.

lite skillnad på smak av godis,ralles och min:

min är den som det är gott godis i, hehe


Kommentarer
Postat av: sandra

den längst ner är ju gott godis i :O hoppas de är din josse ! haha

2011-07-16 @ 02:29:18
URL: http://sannndraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0