how about a change efter fem/sex år





 


HAHAHA!!!!


gymnastiken!!!!!!! här fortfarande i askersund
böt till kumla efter några år.






han ser ut att hare götttt :)



sådär, syftet med inlägget var hårfärgen. men när jag rotade igenom
gamla mapparna hittade jag en massa roliga bilder så ni fick lite minnen
på köpet. men tillbaka till huvudsaken, färgen.. vad tror ni om lite ljusare
till hösten? haha...... jag skulle känna mig helknäpp , eftersom jag varit
mörk i cirka sex år nu

men att hålla på och färga utväxten varenda månad är förjäkla jobbigt!!

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHH DE HÄNGER ÖVER PÅ MAGEN PÅ MIG HAHAHAHAHAH FETTO JAG ÄR HAHAHAHAHA



den där bilden när vi badar, aahahha du är lite röd å så ;)

2011-07-10 @ 02:04:01
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0