fucking hatar mitt liv

just nu är jag inne i ett sånt moment då man bara vill gå under .
jag är så jävla arg,ledsen, irriterad. full av hat. allt detta på grund
av ett litet busskort. jag vet att det är ganska patetiskt

men- jag har tappat bort mitt sommarlovskort. busskortet, som jag
köpte för 500 kr. egna pengar. busskortet, som gällde hela
sommaren, dygnet runt. kortet som kunde ta mig vart som fukkin'
helst i hela örebro län

och nu är det cpborta . jag borde inte vara så argggg, men det tänker
jag vara endå. för jag har absolut inte råd med något nytt med tanke
på allt annat jag vill göra i sommar.

så jag antar att jag kommer få stanna hemma resten av dagarna
därför mina vänner

hatar jag mig själv och mitt liv

----------

jag skulle inte direkt blivit rörd av detta inläggg. men, jag vill att ni ska
veta att om någon hittar det, som känner mig, så kan ni själva räkna
ut hur tacksam jag skulle vara om jag kunde få tillbaka det. för just nu
villl jag typ bara dö..

kvällens planer är redan förstörda pga detta :'(

Kommentarer
Postat av: sandra

ring till lanstrafiken och kolla om dom har hittat något sommarlovskort, det gjorde min mamma när jag tappa mobilen haha :P

2011-07-07 @ 19:49:49
URL: http://sannndraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0