NYÅRS AFTON

tje alla bakisar! yee , igår var det ju nyår för er som missat det.. jag tänkte skriva ner vad jag gjorde under kvällen, även om det inte intresserar er så är det kul för mig att gå tillbaka och läsa om ett år.

mitt firande startade väldigt tidigt. redan vid 12.15 satt jag på bussen påväg till matilda, vi chillade galet hela dagen, sen kom tea, linus och david så vi började sminka oss. vi lagade även lite mat och sånt, lagom till förfesten kom även caroline! vi gick hem till emma och ja, förfestade i några timmar. GALET KUL!

runt halv 9 fick vi skjuts till kumla av simon och alex, dom skjutsade oss i två omgångar från hallsberg till kumla för 100 kronor, fett vad bra! när vi kom fram var det fest, hos Skinnars i några timmar. sjukt kul det med, när 00:00 slaget började närma sig så gick alla mot kumla torg, där var det kramar, pussar, skrik, halt, fyrverkerier, och ja galet. när det firandet var slut hade jag tappat bort mina kompisar och följde strömmen! fick tag på Linda och hängde på henne hem till jonte på efterfest, men drog efter 5 minuter :) tillbaka till torget

där hittade jag matilda, david, ralle, max och alla. vi drog till en annnan efter fest, helt random, jag kände INGEN! var där en stund sen drog vi därifrån också och gled omkring ute med massa folk i någon timma. när klockan var runt 4 gick vi hem till rasmus och sov.

när vi vaknade imorse fanns bara en sak i tankarna - MAT! vi drog till aramis,gött som faen, sen har vi kollat film och tagit det lugnt hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0