känns som om jag har legat här i flera dygn

min kropp började kännas konstig redan igår, för det första var jag inte hungrig när jag kom hem efter skolan, vilket jag alltid är. åt iallafall lite senare på kvällen, men inte mycket. jag kände en enoorm smärta i ryggen, det kanske inte har med saken att göra, men iallafall, på kvällen kändes det konstigt, jag fick typ stötar i kroppen när jag gick. var trött så jag la mig redan vid 20.00

Sov inte mycket inatt, men när klockan ringde tänkte jag ändå ge det ett försök. Hann inte ens till toaletten utan att behöva spy, men det kom inte ens upp nått? blev sittandes där ett tag innan jag försökte resa mig, då blev allt svart för ögonen så jag gick direkt och la mig. Har legat i sängen sedan dess utan förbättring.

Kommentarer
Postat av: jdanielsson

haha, men låten går ju så (:

2011-01-27 @ 22:06:02
URL: http://endanielsson.blogg.se/
Postat av: tove

jag kanske får komma med lite muffins så du blir frisk :) hihi <3

2011-01-28 @ 15:45:02
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0