No hopes

det var ett par dagar sedan sist! glömde bort bloggen faktiskt. igår hade jag tea, diana, elin och fanny här på en tjejkväll, vi käkade hemmalagad pizza, och supergod efterrätt, vi var så trötta så vi somnade redan vid tio, ihoptryckta på två sängar och en madrass i mitt rum.

vi vaknade tidigt redan vid nio imorse, det första fanny säger är "oh helvete! är det bara jag som har träningsverk?" haha för vi körde bodypump på idrotten igår. kult. tea, jag och fanny tog en promenad här ute på landet i det fina vintervädret. strålande sol och mycket snö. underbart, medan diana och elin låg kvar hemma i huset. när vi kom hem hade mamma baka muffins till oss, som vi åt med varm oboy, kall mjök och grädde! jag älskar mina tjejer mer än allt! synd att tulda inte kunde vara med.


fick dom här jeansen av fanny! snygga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0