konsertläger och melodifestivalen

jag är sjuk igen, men den här gången är jag förkyld... väldigt förkyld.. då menar jag huvudvärk, snorig näsa, hosta, nysningar och hes röst. vilket kom olägligt, eftersom den här helgen består av ett konsertläger som pågår lördag och söndag här i askersund. det är ett samarbete mellan kumlas, hallsbergs och askersunds kulturskolor. vi repar för fullt inför en konsert som vi ska visa upp i maj, i hallsbergs ishall tillsammans med sångaren i Fame, Magnus Bäcklund!

Därför blir det en lugn kväll. Ida och Lena, dvs min kusin och moster kommer hit och äter middag med familjen och kollar på melodifestivalen. Det kommer bli mysigt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0