Rombopobooom , man down

Gick in på facebook och såg att varenda djävel hade skrivit om snö . TUR att jag läste alla snöuppdateringar annars hade jag inte fattat vad det var som virvlade omkring i luften, samt låg som ett vitt, tjockt, kallt lager över hela närke.. era retards!!

Gymmade efter allt dansade och sjungande idag , sen satt jag på bussen, det är tamigfan den bästa stunden på hela dagen, hemvägen från hallsberg alltså, för den är lagom lång för att hinna somna en stund. asaaabra ska ni veta.


Hihihi, bild från andra adventsfrukosten. som alltså var igår


och senare åkte jag som sagt till lovisa och lagade some foooodddddddddd. gott värre

PUSS HÄJ SÖTINGAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0