Onsdag

Den här bilden är ju dock från igår, but still... härlig!



efter skolan (fortfarande igår) gick jag & min kusin anna hem
till mormor och tiggde pannkakor! alltid när man är hos mormor
och morfar får man pannkakor, har liksom alltid varit så:) 

Sen spelade vi kubb, och när vi skulle plocka ihop det
And by "plocka ihop" I mean "böjja sig ner på marken
och plocka upp alla kubbpinnar"
upptäckte jag att mormor
är jääääkligt vig. Kan ha raka ben och sätta i hela handflatan
i marken. Inte ens jag, gammal gymnast, kan det ;) haha!



Haha :D söt! Idag har jag gymmat, städat och haft klädpanik. Tror jag
drar en sväng in till örebro imorgon efter skolan, behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0