Ännu ett värdelöst

Tänkte bjuda på ett inte så muntert inlägg
jag är ju trots allt närking

ligger i min brors säng och glor på facebook ,
full fart

har egentligen inget speciellt budskap med detta
inlägg, ville bara meddela er om hur fruktansvärt
tråkigt jag har. hade inte min bror varit hemma så
hade jag nog sovit vid det här laget .

Var ju förrästen i motala idag,mormor följde medjag
fick en fin tröja av mammsi, det tackar vi för !
ni vet mamma läser nämligen min blogg . stalker
haha närå, mammi. hon var snäll och hämtade oss
i örebro inatt klockan två trots att hon skulle upp och
jobba fyra timmar senare.

Alltså jag ligger här , och har legat i säkert en timma
ändå kan jag känna mitt hjärta slå lika hårt som det gör
efter en joggingrunda

fyfan vad det här inlägget måste vara tråkigt för er att
läsa , men det är ungefär evrifing tats on maj majnd rajt naao

jag önskar att ja va lika rolig som erik och mackan
då skulle jag ha kkkkkkkkul
måste verkligen lära mig hur man fördriver tiden en hel
kväll själv ,

Äh shit, nu lägger jag ner det här inlägget och ser ett par avsnitt
av oc (♥) istället . eftersom jag tror att jag lever i det programmet ,
ser det lite som ett andra liv. ett "get away" från mitt vanliga

förlåt för detta värdelösa, ofilosofiska... (ah vatevööör) TRÅKIGA
inlägg....

nu har jag gett er 29 rader av helt meningslös information (ja jag har räknat ,
bara raderna med text inkl uderas, inte de tomma mellanslagsraderna) 
Lite av en nolifer

Känner att det är dags för ett hejdå och godnatt
adjöööökens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0