Sitter här

Fick nästan abstinens på bussen imorse för att jag längtade sååå efter att träffa mina vänner igen, ville bara komma fram så fort som möjligt . endel av dom har jag inte ens träffat under lovet , skandalus

Så det var kul :))))


Sen har jag väl fåttsvarat på hundratusen frågor om märket idag
vad har du gjort.... haha hur lyckas du? jaaaaaaadu, you got to dress for success okej de där var nog det mest osammanhängande jag sagt de senaste fyrtio minutrarna


Såhär ser det ut idag (((:: jag skiteriii om ni tycker att jag lägger in för mycket bilder på ögat
okej jag lovar de här blir det sista

EllER KANskeE


Måste bara notera att det är min sovtröja, inget jag går till skolan i
hihi


hihihihi!

Klockan är redan 19.00 snart och det anser jag vara jätte bra! För jag är jätte uttråkad, så då kan jag lägga mig jätte tidigt och gå upp jätte tidigt imorgon och skita i att det är sovmorgon och åka till skolan ändå ( för att jag är jätte nolifer ) och sitta där och gloo i någon bok bara för att se ut som om jag gör nått fast att jag egentligen bara gör det för att se ut som om jag gör nått baara för att jag inte har något bättre för mig

ELLER

Så tar jag den där jäkla sovmorgonen om mamma får för sig att faktiskt ta sovmorgon hon också för annars har jag ingen skjuts till bussen. You seee, jag bor in the middle of nothingMin närmsta granne är en gran, min näst närmsta granne är också en gran och min nästnäst närmaste granne är också en gran och så fortsätter det sådär

Nu borde jag sluta skriva och klinka lite på gitarren fast att jag egentligen är jättedålig
Btw. Tack för maten sara!!! följde nämligen med henne hem och åt lite mat innan jag skulle på sånglektion

punkt slut hej

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah <3

2011-04-26 @ 21:06:30
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0