stressad

åh, fan vad rolig dag, jag ville aldrig att den skulle ta slut. våra lektioner slutade 13.40 men jag och diddi stannade kvar ända till 15.35 endå haha, vi satte oss i kafeterian med mohammed och fadi och snackade lite, sen kom även john och axel :) var med dom tills det blev dags att gå ombord på bussen

just nu ligger jag i sängen och bara tänker, jag blir lite stressad när jag kommer på allt vi har framför oss (provn och så).. därför måste jag bara räkna upp allt

Naturkunskaps läxa
Samhäll, skriva en artikel
Svenska, göra redovisning om vad vi vill
Historia prov
Matte prov
Svenska prov, antikens greklans!!!!! -.-

fan var det bara det? aja ;) hårt att va samhällsvetenskapare, fan va smart de låter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0