something pretty

idag har jag bara gjort massa bra saker. först vaknade jag upp hemma hos denise som jag sällan umgås med, så det var jättemysigt. jag väckte henne redan vid nio för jag kunde inte sova, så då fick hon sätta på en film till mej hehee♥

sen åkte jag hem därifrån och gjorde klart en läxa/redovisning. efter det åkte jag till lovisa som stod och lagade pannkakor, så det bjöd hon mig på :) sen slappade vi och snackade tills hon blev tvungen att dra till karlstad

när jag kom hem tog jag en joggingtur på en timma och tog en lång skön duch. efter det la jag mig och la 33 sidor av boken jag ska göra redovisning på, så nu kan jag bara ta det lugnt dom här timmarna som är kvar av dygnet


höööhö lite lila dääär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0