karlstad

hemma igen efter två dagar hos min bästavän i karlstad. cecilia och jag tog bussen dit igår, fick åka gratis för våra kort funkade inte på den bussen, så de va ju asbra typ :)

lovisa mötte oss på buss stationen och då blev det såklart fika på en gång.. sen köpte vi med oss käk hem och lagade den medan vi kollade på fotbollen, riktigt mys. vi var alla aströtta, jag vaknade mitt i natten av att tv'n fortfarande var på och att jag och lovisa låg i soffan och sov på varandra typ haha

imorse vaknade vi tidigt, cecilia åkte hem efter frukosten men jag och lovisa stannade kvar och gick i lite affärer å käka och så. men vi blev rättså fattiga typ på en gång så,kul iallafall♥



köpte den här läckra ringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0