imorn är det fredag

Om ni inte läste förra inlägget för att det var för långt så är ni lata, ni måste läsa det! För det är en sann historia och så jävla hemsk, fast det där är ju bara en lite del av boken. Men jaja läs!

Sov ju hos Diana natt, fett vad mysigt det var.. vi fick världens skratt attack när vi höll på att somna så vi kunde inte ligga stilla för vi skratta så mycket haha. VET NI, både jag och fanny fick hår i våran mat igår i skolan, jag  kan säga att vi bara reste oss och gick på en gång, höll på att spy. sen skulle vi köpa mackor i kafeterian och självklart var dom gårdagens och vidriga, ingen lyckodag,.... så har vi skämtat as mycket om det. sen idag tog jag upp en påse nötter och skulle bjuda fanny, tro fan att diana har sattit en tofs runt påsen med en liten hårtuss i hahaha.

Hahaha fanny igår
"varför måste ni alltid förstöra min matlust???????"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0