ett år räcker inte

jag vet inte vad det är med mig, idag har jag varit på bättre humör än någonsin typ. det skrämmer mig nästan, att ena dagen vara så nere att man inte orkar göra någonting, och nästa dag är man såhär översprallig och superlycklig, jag fattar inte vad det är med mig. men jag antar att det är skolan som gör mig glad, jag är så jävla nöjd att jag valde allé.

här är lite av vad som hänt idag

- vi har haft engelska prov
- john friade till mig
- jag gifte mig med erik
- haft musik lektion
- erik och john uppträdde för mig, fiffi och diddi med låten Om du lämnade mig nu
- tjejerna och jag har fjantat oss jävligt mycket
- fanny och jag åkte till örebro efter skolan.
vi köpte några ringar, lite smink och fem hamburgare.... HAHA♥


john raring friar


fiffi och erik :)


men ååååå vad söta!

♥ ♥ ♥
Lots of love from me to all of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0