samhälle

är det bara jag som redan är skoltrött? vi hade ett stort matteprov förra veckan, som jag fick ig på, och idag hade jag både muntlig redovisning och historia prov, och nu pluggar jag till naturkunskapsprovet som är på torsdag. inte nog med det, på måndag är det svenska prov som handlar om antikens grekland. Det gäller att ta en sak i taget och bara andas lugnt nu, tänker fan inte stressa mig igenom det här. Fortsätt kämpa Josefin!

Tog en fika idag efter skolan med diana, fanny, agge och hans kompis. Sen mötte jag upp lovisa och tog bussen hem till askersund, följde med henne en stund hem efter skolan, sötan vad trött så hon låg och sov och typ pratade inte med mig haha. ne, måste fortsätta plugga... till er som går i nian: njut av livet medans ni kan, hehe. Godnatt everyone


Kommentarer
Postat av: saraaaaa

haha döööläckra ju ;)

2010-10-13 @ 18:10:43
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0