Här kommer bilderna från igår

elin, jag och diana åkte till hallsberg på eftermiddagen och gick hem till erik... där var john och axel också :) vi åkte hem redan vid halv åtta, haha fick skjuss av Hasse :) sen somnade vi på varandra i sängen dirket efter att idol sluta, eller ne, vi han inte ens se klart idol. så imorse vaknade vi tidigt, skönt! när jag kom hem tog jag en joggingrunda och nu är jag hos LOVISA my lover,har med mig min dator hit, nördar som vi är! Här är lite bilder från igår:


I skolan... såhär hälsar jag och matilda på varandra, gulligt va? :):)


fortfarande I skolan
Bille och Alhamsa :)


jag och thomas


hemma hos diana här, jag och elin :)


såhär såg erik ut när vi kom haha


och såhär såg john ut HAHA


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0