26 oktober - fannys födelsedag

GRATTIS FANNY HJÄRTAT! våran älskling blir 16 år idag, därför hade vi bakat en riktigt kladdig choklad tårta till henne och tagit med till skolan, det var hemlisen jag skrev om igår.. Bilder;


haha sötisar




gluffffsarN


plugg i biblioteket. födelsedagsbarnet och tea!


åh sötnos! tuffingen gick och rakade sig på sidan efter skolan


tea och jag


Fanny och jag♥

Jag och Diddi♥


sen blev det tårta!





chrizze, fanny, tea och elin ♥


NÖJD KILLE


efter skolan följde vi fiffi till bussen, sen satte vi oss med Alhamsa på god smak :)


när jag kom hem hälsade jag på mormor och morfar, sen tog jag en promenad längst standparken :) mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0