onsdag

jag åkte till diana som var med agge, vi tog bussen in till hallsberg och mötte upp bille och thomas :) var med dom i två timmar och så skulle vi på bio men diana och agge åkte hem så det var bara jag,bille och th kvar haha och mohammed förstås som kom senare. när bion va klar var jag med martin tills min buss åkte hem. brorsan med blåtiran hämtade mig, vi kramades hejdå för nu ses vi inte på två veckor eftersom han ska till thailand.. och mamma och pappa är i Wales

USCH jävla äckelkatt. Den spydde och gissa vem som får torka upp det. Usch Usch Usch

Kommentarer
Postat av: saaaaaaaaaa

hörde att josse styyyyyyyyyyyr!

2010-11-04 @ 15:24:25
URL: http://magget.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0